Min lördag

Började dagen med att sola en stund på morgonen innan jag och Mattias åkte hem till honom där jag fortsatte solandet. Passade även på att inviga min klänning och mina Converse. Kritvita <33 Inte länge dom kommer vara det!
 
På kvällen fortsatte jag sola litegrann innan några kompisar till familjen kom och åt middag med oss.
Efter maten drog vi ner och spelade frisbeegolf. Två gånger på två dagar. Nytt rekord! Spelade hela två gånger förra året så det lär väl bli mer än så i år. Vart en väldigt fin kväll med rosa himmel och lugnt vatten. Känns verkligen som det är sommarlov nu när det varit långhelg och finväder. Så mysigt med fina kvällar <3

Kommentarer
sandra.

Converse är dem absolut finaste & skönaste skorna enligt mig :)
Så härliga bilder och låter kul med frisbie golf, har aldrig testat det, är det svårt? :)

Svar: Ja visst är de :D Tack! Jag är jättedålig på det haha men det är roligt :)
My Nordqvist

Tid: 22:30:29
Datum: 2016-05-08
Hemsida: http://miinvardaag.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: