Mösspåtagning i regn

Innan mösspåtagningen var vi hos Emma och förade. Vi hann inte med så mycket innan vi skulle bege oss ner till torget. Roligaste var då Emma och Jenniefer höll i massa ballonger och det blev något missförstånd mellan dom så ballongerna flög iväg. Så där uppe i taket ville ballongerna stanna. Men med hjälp av en grind och paraply så fick Jenniefer ner dom!
 
Själva mösspåtagningen sög ganska rejält. Regn och skit så vi var där i kanske 20 minuter innan vi drog.
Nästan det bästa på hela dagen måste ändå varit då vi satt i bilen påväg till vår efterlängtade Cosmossallad. Vi fick skjuts av Mattias och när han höll på att svänga in på en annan pizzeria så skrek jag, Emma och Jenniefer i kör "NEEEEEEEEEEEEEEEEJ DET DÄR ÄR INTE COSMOS!!!!!". Helt panikslagna haha. Tänk om vi hade behövt äta en icke-Cosmossallad!!
 
Efter maten åkte vi vidare till Daniel på för-förfest. Satt i hans hemmagjorda bar och lyssnade på musik så det hände inte allt för mycket.
Vidare till Nanny som hade förfest och då passade jag på att låna Daniel, Jesper och Mattias mössor. Daniels är Rysslandsinspirerad om man säger så och de andra två är minst sagt udda haha! Så alla 9or som ska börja gymnasium i Sundsvall, gå inte teknik på Västermalm för då får du ha en såndär blå med toffs!
 
Jag drog inte in på krogen utan åkte på donken och käkade istället. När jag kom hem upptäckte jag att mitt vin spillts i hela ena väskan och det hade lyckats tagit sig in i andra väskan där min mössa låg. Så nu har jag rosa fläckar på framsidan av mössan! Sådär perfekt inför fotograferingen på tisdag(!!!!!!!) Lagomt förbannad om man säger så. 

Kommentarer
Johanna Utterberg

Vad kul med mösspåtagning även om det regnade! :)

Svar: Ja :)
My Nordqvist

Tid: 08:20:49
Datum: 2016-05-27
Hemsida: http://johannautterberg.blogg.se
Johan

Vad tråkigt med vädret och inte minst med mössan! :/
Hoppas fotograferingen blir bra idag ändå! Bättre väder är det ju idag iaf :)
Minns vår mösspåtagningsfest, det var nog det roligaste på hela studentfirandet :P haha

Svar: Ja verkligen! Jag lyckades få bort det med vanish så man kan lita på rosa ;)Vad roligt :D
My Nordqvist

Tid: 12:11:01
Datum: 2016-05-31
Hemsida: http://schumacher4ever.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: