Lördagkväll

Ännu en lördag börjar nå slutet och jag har tagit det lugnt större delen av dagen. Imorse bakade jag pepparkakor och på eftermiddagen var jag hos Cooper. Har varit trött i princip hela dagen och var likadan igår. Blir seg av att inte vara på högvarv. 
 
Ingen lär missat black friday igår, jag och Mattias var på Birsta strax innan 9 på morgonen och då var det lagomt med folk. Åkte förbi vid 1 och då hade folk parkerat i dikena. Glad att jag inte var där då eller senare! Fick iallfall med mig ett par stövlar, en julklapp och en klänning från Nelly. Sånt jag skulle köpt i vilket fall som helst, stövlarna var inte ens prissänkta.
 
Cooper fick vila igår och idag skrittade vi ut. Han ska få en lugnare period nu, tänkte berätta mer om det i ett annat inlägg. 
 

Kommentarer
Emelie andersson

Åh vilken härlig bild!! :)
Hoppas allt är bra!

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 08:18:01
Datum: 2016-11-27
Hemsida: http://emeliiiiieandersson.blogg.se
Anonym

Fin dag det där☺..synd att det blåste lite. Är det Pernilla (huvudet) jag ser bredvid er?

Svar: Ja det var de :D Ja hon simmade ju bredvid oss en bit :)
My Nordqvist

Tid: 09:53:04
Datum: 2016-11-27
myrtillus.blogg.se

vad härligt med en sommarbild såhär års :-)

Svar: Roligt att du tyckte det :D
My Nordqvist

Tid: 10:31:58
Datum: 2016-11-27
Hemsida: http://myrtillus.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: