Mitten av veckan

Hej! 
 
Har det lite körigt just nu för vi har ett projektarbete som ska redovisas om exakt en vecka. Jag ska göra en simpel simulering av vår produkt vilket är kärnan till det fysiska i arbetet, men jag har inte ens kunnat börja. Har bara haft trassel sedan dag 1. Från början hade jag fått fel grejer och jag försökte göra saker som inte just den modellen klarade av. Nu har jag äntligen fått de nya men tror inte det är exakt den modellen som vi skulle få från början. Såå imorgon ska jag in till skolan för att få lite hjälp så att det förhoppningsvis löser sig. Annars är vi ganska körda.. 
 
Annars då, magkramperna släppte under eftermiddagen i måndags så nu kan jag leva igen. Har varvat dagarna med att varit på skolan, varit hos Cooper och jobbat med det ovanför. Längtar så mycket till den kursen är över!! Behöver bara hålla ut ett par veckor till. 
 
Cooper fick skritta ut en sväng igår. Han börjar bli väldigt piggelin nu när han fått tagit det onödigt lugnt så han är lite som en tickande bomb stundvis. Rider i repgrimma också så det hänger nog ihop. Imorgon är det dax för tandläkarn så snart är vi fit for fight!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: