Ny vecka

Då var det måndag igen då. Bara fem dagar tills helg!! Avslutade helgen lagomt roligt igår för jag fick tillbaka en labbrapport som jag skulle göra lite kompletteringar på. Bara massa småsaker som tar flera år att skriva som jag behövde ändra på. Jippie!! Jag hade kopierat tabeller och ekvationer från loggboken vi skrev under laborationen men det fick man minsann inte göra. Är väldigt drygt att skriva långa ekvationer i Open Office, har nog lagt ner 3 timmar totalt på att ändra och då är jag inte klar än. Lärarn hade även lämnat kommentarer på den utskrivna versionen som man skulle hämta på studentexpeditionen. Men vår underbara skola har dörren låst in dit så man kommer inte ens in. Det går bra nu! 
 
Annars i veckan ska jag försöka få till min del i vårt projektarbete. Ska få två bluetoothkort att kommunicera med varandra, och det lärarn säger stämmer inte överens med resterande folk på youtube. Det blir morgondagens mission då jag ska sätta mig ner med en till i gruppen så vi ska se vad vi lyckas med! 
 
Om en stund ska jag åka till stallet och rida ut på Cooper. Ska även rida Pecet så blir där ett par timmar. Mysigt!
 
Hoppas ni har en bra måndag!

Kommentarer
ajlimullersandvik.blogg.se

Men vilken himla otur du haft :( Stackare..!!

Svar: Men nu verkar det vända :D
My Nordqvist

Tid: 18:13:07
Datum: 2016-11-14
Hemsida: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Johan

Vad är det för projekt ni håller på med, My? :)

Och uppgiften tror jag du kommer klara galant, men jag håller med om att det är drygt när man måste komplettera/ändra sådär...

SV: Visst är det? Jag gillar den! :D

Svar: Vi håller på med en produkt som ska vara en modul som känner av ifall hjärtat stannar och som kopplar till en app som ringer larmcentralen. Är dock bara en prototyp vi ska göra och det fungerar inte riktigt med dagens teknik.
My Nordqvist

Tid: 19:56:55
Datum: 2016-11-14
Hemsida: http://schumacher4ever.blogg.se
Amanda Jona [SPONTAN]

Men usch så segt med labbrapporten!

Svar: Ja verkligen!
My Nordqvist

Tid: 07:02:10
Datum: 2016-11-15
Hemsida: http://spontan.blogg.se
Sanna Widman

Tråkigt när det inte vill gå som det ska. :/ Men hoppas det blir bättre!

SVAR:
Vad roligt att du gillar! :)

Svar: Ja verkligen! Ja nu börjar det gå åt rätt håll :D
My Nordqvist

Tid: 09:08:26
Datum: 2016-11-15
Hemsida: http://sannawidman.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: