Rida, träna, plugga, rida, träna, plugga

Redan mitten av veckan och vad har jag hittat på? I måndags fick Cooper en välförtjänt vilodag, var där och mockade efter den enda föreläsningen jag hade på skolan. Skönt med en lugn start på veckan! Istället satt jag och pluggade lite matte som alltid behöver göras. Börjar närma oss slutet, finally! Dock är det tenta som gäller då, inte att längta efter.. 
 
Igår hade jag en längre skoldag, varav 4 timmar var en labb. Var den sista i den kursen så tackar gudarna för det. Efter skolan tog jag och Cooper en uteritt och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Hans nerver svämmade över och har nog aldrig under dessa 3,5 åren sett honom så spänd. Jadu Cooper! På kvällen skulle jag egentligen på pass men det blev inställt så istället åkte jag med Mattias på gymmet. Benen fick lite stryk men försökte att inte ta ut mig allt för hårt så att jag överlever boxpasset ikväll ;) 
 
Idag var jag i stallet på förmiddagen och vi hoppade litegrann. Mest bara för att känna hur han kändes och han var verkligen fantastisk! Känns bra inför lördag. Stannade till på gymmet efteråt och körde ett ryggpass. Slut i både ben, rygg och biceps så kör nog slut på mig själv ikväll, 90 minuter med fokus på överlevnad.
 

Kommentarer
Josefine

Fina ni! och Åh så fin headerbilder äääär!! <3

Svar: Tack så jättemycket :D
My Nordqvist

Tid: 17:09:18
Datum: 2017-02-22
Hemsida: http://jlandgrens.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: