Update

Hallådär! De sista dagarna på veckan flög förbi och nu är de äntligen helg igen. Har haft skola alla dagar, spenderat x antal timmar i stallet, gymmat, pluggat osv. Cooper hoppade väldigt bra i tisdags, i onsdags fortsatte jag med ena övningen och byggde på den, lite omhoppningssvängar. När han väl fattade grejen blev han väldigt lyhörd och fin! Igår fick han oplanerad vila för att det var svinkallt och jag fick fixa någon form av värme i stallet då det var minusgrader där inne = inget vatten. Tappade motivationen och satt och myste med honom istället. Idag gick vi iallfall ut och galopperade och han var piggelin. Jobbade mycket lösgörande och försökte hålla honom aktiv konstant vilket gjorde att han blev väldigt mjuk och följsam.
 
Imorgon ska jag till stallet både på morgonen och på kvällen så det kommer nog bli ett par timmar. Han ska ridas på morgonen och han ska fixas inför tävlingen på kvällen. Äntligen tävlingsfix igen :D

Kommentarer
Moa

Vilken söt hund :)

Svar: Haha en häst kanske du menar? ;)
My Nordqvist

Tid: 14:30:54
Datum: 2017-02-11
Hemsida: http://moakandelin.devote.se
Lisa

Ser så härligt ut! Önskar att jag kunde rida =)

Svar: Ja det är det verkligen :D Så underbart att rida :)
My Nordqvist

Tid: 11:25:05
Datum: 2017-02-12
Hemsida: http://www.lisabengtssons.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: