Dagarna flyger förbi

Godkväll!
 
Jag har varit hos Mattias sedan i måndags och jag tog med mig min oladdade dator utan laddare. Bra va?!
 
Igår var jag i stallet hela kvällen, red både PC och Cooper så det tog sin lilla stund. Därefter åkte jag och gymmade så jag däckade fort när jag la mig i sängen. Imorse ringde klockan strax innan 7 och jag var inte direkt levande. Sjukt trött och blev bara tröttare av tanken att ha elektroteknik (ja vad är det ens?!). Klarade att hålla mig vaken för att sedan överleva ett hål på 3 timmar. Vi satt och pluggade matte så jag kom en liten bit på vägen. Avslutade dagen med matteföreläsning och det var inte allt för kul det heller. Bra dag!! 
 
Efter skolan åkte jag raka spåret till Cooper och red ut på honom. Vi utforskade en ny väg i kolsvarta mörkret, bara vi som hittar på sånna saker. Nu ikväll har jag tränat och är lagomt slut i kroppen. Har haft träningsvärk i benen i flera dagar och självklart var det mest ben idag, haha. Aja skönt när det är över!
 

Kommentarer
Jessica Högberg

Ha ha, hoppas du kan gå!!

Svar: Tveksamt ;)
My Nordqvist

Tid: 12:40:15
Datum: 2017-01-20
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: