SlapparSöndag

Både i fredags och igår har det inte blivit så många lugna stunder. Igår var vi på Birsta en sväng. Kollade på täcken till Cooper, tänkte fynda lite på rean men fanns inte hans storlek i de täcken jag ville ha. Fick med mig ett stalltäcke för det var det viktigaste. Efter Birsta åkte jag och min faster till stallet och vi tog en tur på travbanan. Hon fick låna PC så det var roligt att komma ut tillsammans. Väl hemma igen hade jag ca 20 minuter på mig att duscha, tvätta håret och fixa mig innan vi skulle vidare till farmor och farfar. Umgicks med de släktingar som inte hade åkt hem sedan i fredags. 
 
Känns skönt nu att sitta i soffan och bara ta det lugnt. Cooper ska ridas ut senare då mina kusiner åkt hem. Annars kommer det inte hända så mycket mer. Måste ladda lite energi inför veckan då det kommer vara ganska drygt på skolan. Mycket föreläsningar och hälften av klassen är på skiweek så det kommer nog bli väldigt långtråkigt. Tur veckorna går fort! 
 
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Emelie Andersson

Vilken härlig bild :)
Hoppas att du får ett fint avslut på denna veckan!

Svar: Tack så mycket :D
My Nordqvist

Tid: 17:34:14
Datum: 2017-01-22
Hemsida: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/
Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så härlig bild :)

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 20:15:35
Datum: 2017-01-23
Hemsida: http://spontan.blogg.se
Alice

Förstår att det känns skönt att ta det lite lugnt!

Svar: Ja verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 20:39:05
Datum: 2017-01-23
Hemsida: http://lallizzlife.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: