Rörigt

Idag fick jag sova nån timme extra innan det var dags för nationsparad. Allihopa skulle åka kortege i ca 1 timme och alla vi volontärer skulle stoppa all trafik. Tyvärr blev det kaos mot slutet och ingen vet exakt varför men finns en del spekulationer. Bland annat att det kom världens spöregn - och jag stod mitt i ett trafikljus i skinnjacka haha!! Var helt sjukt vilket regn och det var bara att stå där och se glad ut... Men, men! Nu är det över och ingen vill nog göra om just denna kortege. 


Därefter var det raka vägen till jobbet där jag ska spendera 30 timmar denna helg. Jippie! Ska tillbaka in till stan ikväll och blir även så imorgonkväll. Därefter är FIM-rallyt över!! Ska skriva ett bättre inlägg och förklara lite mer om vad allt detta varit, har inte riktigt haft tid och ork när jag fått åkt fram och tillbaka överallt. Till veckan lugnar allt ner sig igen och jag har en minivecka på jobbet, då minsann ska jag hitta tillbaka till livet igen. 

Har även köpt massa kläder till mig och ett set till Cooper som jag måste fota! Hinner inte riktigt med mig plus att jag är riktigt dålig på att blogga via mobilen för tycker jag bara skriver rörigt. En enda röra helt enkelt!


Kommentarer
Asylmamma

Haha, FY! Jag har också varit ute i vanlig collegetröja en gång och himmelen öppnade sig. I början kändes det jobbigt och jag började springa hem, efter typ tre meter var jag dyngsur och då förlikade jag mig med det 😂🙈

Svar: Haha jaa helt galet!! Efter några sekunder spelar det ingen roll om man ställer sig under tak eller står kvar i regnet för man är ändå lika blöt haha!
My Nordqvist

Tid: 09:37:31
Datum: 2017-07-30
Hemsida: http://devote.se/asylmamma
Jessica Högberg

Ah, låter som du har det ganska bra i röran=))

Svar: Ja verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 17:02:12
Datum: 2017-07-30
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: