Äventyr

Idag begav vi oss ut på en minst sagt intressant uteritt. Gick bort till en väg som jag bara utforskat en del av och tänkte se vart den ledde. Det fanns ett spår som vi gick i, som jag senare upptäckte var från en skogsmaskin. Vi gick och gick och gick, hoppades på att komma fram till något ställe jag kände igen. Man ska kunna gå över berget och komma fram nedanför vårt stall, men vägen vi gick ledde åt fel håll över berget. Tillslut tog spåret slut och vi hamnade mitt i ett kalhygge, fick ge upp hoppet även denna gång och därmed vände vi. Hoppade av och ledde honom nästan hela vägen då det var väldigt brant nedför (var kul att galoppera upp ;)). Längst uppe på bergstoppen kändes det som vi var! 
 
Efter nästan en och en halv timme var vi tillbaka i stallet. En lite längre och mer spännande tur än vad som var planerat. Imorgon får han sig ett morgonpass med massa hinder. Hoppning på schemat!
 

Kommentarer
Linda

Härligt :-)

Svar: Verkligen :)
My Nordqvist

Tid: 09:16:36
Datum: 2017-03-07
Jessica Högberg

Kul med nya vägar

Svar: Verkligen :)
My Nordqvist

Tid: 09:52:53
Datum: 2017-03-07
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Anonym

Kul med lite äventyr ;)

Svar: Ja det blir lite spännande ;)
My Nordqvist

Tid: 19:17:48
Datum: 2017-03-07
Hemsida: http://louiseelinore.se
Liene Svärd

sv: det var det.

Ibland måste man hamna lite vilse :)

Tid: 21:00:18
Datum: 2017-03-07
Hemsida: http://piggigen.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: