Tröttheten tog över

Var helt död när jag kom hem igår, duschade och åt sedan placerade jag mig själv i soffan för att spendera de sista timmarna av dagen där. 
 
Det blåste något helt sjukt i stallet och kändes som vi skulle flyga iväg när vi gick till ridhuset. Livrädd att det skulle komma en gren och slå ihjäl oss två. Ridhuset hade inte blåst bort iallfall så vi red igenom programmet inför lördagen och det kändes helt okej. Kommer nog få saferida ganska mycket om han inte vänjer sig och accepterar bettet mer och mer under veckan. Han känns stundvis väldigt fin men kräver jag det lilla lilla extra blir det ibland katastrof och det blir inte bra på tävling. Ge oss möjligheten att tävla på novabett!! Då skulle alla problem lösas..
 
Efter stallet stannade jag på gymmet och körde lite rygg och biceps för att avsluta med kondition. Där tog krafterna slut må jag säga! 
 
Idag ska jag iväg på skolan och redovisa en programmeringslabb sedan ska Olivia rida Cooper. Bra för honom att jogga litegrann. Ikväll ska jag och mamma på Birsta, behöver lite nya grejer inför tävlingen så får passa på när Hööks har 20% på allt!
Foto: bolinsaga@instagram

Kommentarer
Bella

Hoppas att du får en bra tisdag, kram!

Svar: Tack detsamma :)
My Nordqvist

Tid: 11:41:19
Datum: 2017-03-28
Hemsida: http://nouw.com/bellss
Johan

Efter en sådan dag är det ändå skönt att sjunka ner i soffan en stund :)

SV: Ja jag tycker det är lite kul med vloggar. Sedan är jag inget proffs, så det blir kanske inte så snyggt alla gånger, men det är innehållet som räknas :)

Jag läste lite C++ på gymnasiet, men jag hoppade av den kursen... :S

Svar: Ja verkligen :)
My Nordqvist

Tid: 17:16:48
Datum: 2017-03-28
Hemsida: http://schumacher4ever.blogg.se
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Jag var också omänskligt trött igår! Hoppas du haft en bra tisdag :*

sv_ Härligt att du tycker det :D

Svar: Tack detsamma :)
My Nordqvist

Tid: 19:15:24
Datum: 2017-03-28
Hemsida: http://goforfit.se/
Natalie Honkonen

Var oxå väldigt trött igår efter gymmet men fick nya krafter efter natten. Hoppas du också har haft bra med energi idag! Kramar

Svar: Härligt att vakna upp med mycket energi :D
My Nordqvist

Tid: 20:07:56
Datum: 2017-03-28
Hemsida: http://nouw.com/nataliehonkonen
Tilda Barkselius

Det har verkligen blåst så mycket de senaste dagarna!

Svar: Ellerhur!
My Nordqvist

Tid: 21:35:30
Datum: 2017-03-28
Hemsida: http://nouw.com/tildabarkselius

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: