Ännu en helg

Sista dagen för denna helg och snart beger vi oss in i nästa vecka vilket innebär tentavecka. Tre tentor ska skrivas och jag ska bannemig klara alla också! 
 
Igår åkte jag med mamma och pappa på möte med motorcykelklubben. Massa snack och sedan rullade vi hemåt igen. Stack till Cooper på en gång och hoppade faktiskt upp och red, äntligen!!! Fem dagar känns som en evighet.. Han fick jogga litegrann och det märktes att han inte blivit riden. Han var 10 meter lång och inte jättesugen på att jobba. Försökte få honom lite kvickare och han blev helt okej mot slutet. Han behöver sin lilla tid för att komma igång. Min lilla muskel börjar bättra på sig och nu gör det i princip bara ont i muskelfästet så om någon dag ska jag nog vara smärtfri och då blir det nog lite trevligare att rida också. 
 
Igårkväll var vi iväg på födelsedagsmiddag och ytterligare lite senare, snarare natten, så skjutsade jag några kompisar. Bowlade tillsammans med dom och jag och Lukas tyckte att vi skulle slå vad om vem av oss två som skulle vara sämst. Men för att göra det lite roligare så valde vi att slå vad om vem som skulle vara bäst. Efter en väldigt spännande och intensiv match vann jag med 4 poäng. Tur man vinner med marginal!! 
 
Var i stallet nu på förmiddagen och jag och Cooper var ute och rejsade. Nu borde hans kroppsdelar vaknat till liv iallfalll ;) Vad har ni haft för er i helgen? 

Kommentarer
myrtillus.blogg.se

lät som en bra helg! har själv jobbat :)

Svar: Härligt :)
My Nordqvist

Tid: 21:36:03
Datum: 2017-05-22
Hemsida: http://myrtillus.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: