Bada är kuligt :D

Heeej (:

Va och badade med johanna förut.

Hämtade henne vid 5 sen stack vi till lögdö :D

Vi hade kul kan man säga XD
Jag typ lyfte henne hela tiden och typ hon höll i mina tummar och lyfte upp hon. Hon hjälpte ju också till :P
Hade ju med mig vattentäta kameran också :D

Sen fikade vi eller drack dricka och åt pocorn och bulle :D
Haha.

Sen badade vi. Kollade på klockan då va den halv 7. Sen badade vi igen och kollade på klockan 7. Fick lite panik XD
Fick skynda oss in i skogen och byta om XD
Blev bara lite sand i kläderna :D

När jag kom hem sprang jag.
Sprang bara 20 minuter. Men jag sprang i ökat tempo typ hela tiden. Med lite ruscher. (stavning?)
När de va typ 200-300m hem så sprang jag fortare och fortare. De va jobbigt XD

Kan slänga in några bilder också :)

Hejdå







Vaaatten på linsen XD



vill ni se mer?

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: