Bussar, jag hatar bussar

Idag har jag varit med Jenniefer och Rebbe. När jag varit hos jenniefer en timme så går vi till bussen. Vi tänkte såklart åka till birsta.
När klockan blivit 15.10 och bussen aldrig kommer så väntar vi väldigt länge. Ringer pappa och han kollar busstider. Han sa att vi kunde gå till ICA det skulle gå en buss där om 8 minuter. Ja det hinner vi verkligen.
Det åker en buss förbi som ska till timrå. Vi hoppar inte på den. Vi väntar yttligare, men vi förfryser så vi började gå bort mot alla andra busshållsplater. Väntar där en stund. Det kommer en buss, vi frågar om den åker förbi birsta. Nej det gjorde den inte, men det skulle gå en annan buss om en liten stund. Vi väntar och fryser och när vi är påväg att gå så ser vi en buss. Men nej den gick inte heller till birsta. När vi då är påväg till jenniefer så kommer det en buss. Efter att vi varit ute i 1 timme och 20 minuter. KUUUL. Hatar bussar.

På birsta gick vi och kollade lite men vi gick ner på donken och åt lite mat. Vi gick runt lite till. Gick på donken igen och köpte glass. Åkte hem vid 7 kanske? Jag och jenniefer hade allmänt kul med mobilerna. Inte rebbe. Jenniefer laddade ner massa spel om man får kalla det de. Men hon kunde inte gå därifrån innan hon laddat ner, och när hon laddat ner ena spelet börjar hon ladda ner ett annat. Tillslut fick vi henne därifrån. Vi kollade på TV och åt vindruvor och kakor :)

Rebbes fina sko på ett kladdgolv XD



Inte suddig bild. Inte alls.
 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: