Ge mig lite pengar till?

Följde med mamma och pappa till birsta idag. Kollade på kameran jag troligtvis skulle köpa. Den kostar 6000 på mediamarkt. Ska inte dom vara billiga? :O I lördags och söndags var det 20 % på allting också. Pappa räkna fel och sa att den skulle kostat 3800 då. Tror ni jag blev förbannad? Men när vi var påväg hem kom han på att den skulle kostat 4800. Det kostar den på elgiganten. Ska ta och köpa där eller på siba, eller i USA.

Ska kanske ta och sova nu. Orkar inte vara uppe nå sent ikväll, bara jobbigt att gå upp på morgonen då. Teddy ska få vatten först.

Gonatt ;)



De är bara så att jag SKA ha den


Kommentarer
johann

en sån dära har sol också :P

Tid: 12:42:56
Datum: 2010-12-29

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: