LÖRDAG :D

Tjena :D

Idag sov jag till 10 typ.
Gjorde inte så mycket under dagen.
Tog på mig täckbyxor och gick ut en sväng med Teddy. Fotade mycket och fick ganska fina bilder :D Fattades bara en blå himmel och sol.

Vid 5 åkte vi in till birsta. Kollade på skjutdörrar på bauhaus. Jag sprang in på gina och köpte ett linne typ 2 minuter innan de stängde x)
Smarta jag stod och letade korta linnen där de var långa x) Men ibland har de ju både och :P

Köpte godis också (Y)

Har också varit hos vivi och arne. Arne fyllde år för ett tag sen men då va de inte hemma. Fikade där. Kom hem halv 9 typ. Jag var ganska hyper i bilen. Hostade typ halva vägen XD

Sitter och kollar påp en film nu, eller det är paus. Den är braig :D

Bilder kommer på Teddy snart :D

Hejdå :)



Laddar upp ett litet smakprov :D

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: