Din häst kan få en banan godis!

Heeej :)

Idag på skolan hände inget speciellt.
På slöjden så förtsatte jag att brodera på kudden. Råka sticka in nålen i fingret och märkte inget så sydde fast mig själv x)

På so:n satt vi i datasalen igen och hittade mer fakta, sen skrev vi ut och ska börja skriva kladder för hand.

Farmor och farfar hämtade mig vid kvart i 4 för de skulle skjutsa på ridningen. Mamma och pappa jobbade till halv 5 och 5 så de kunde inte skjutsa till 20 i 5.
Red gandalf.
Han va bäst idag.
Lyssnade på allt.
När vi skulle fatta galopp från skritt behövde jag bara lägga fram innerskänkeln och då börja han galloppera på en gång :')
Nästa gång ska vi ha markarbete sen hoppning. Känner mig inte så peppad eftersom jag hade gandalf på markarbetet igår och han va galen, sen på onsdag ska vi hoppa så de blir typ hoppning flera gånger irad :P
Men anneli sa att om jag inte ville ha gandalf på hoppningen om han va konstig på markarbetet så skulle jag få byta kanske :)
När vi höll på att sadla av fick gandalf en godis av jenniefer sen typ flera av mig och en äppel topp av en liten kille.
Jenniefer sa till emma, din häst kan få en banan godis!
Haha, sen fick gandalf typ 5 godisar av mig, sen skulle jag försöka ta upp mobilen och då gick han efter mig i boxen och smakade på min mobil ):
Den blev ledsen ):

Jenniefer tog en tia och julia också och gömde den någonstans i stallet. Sen tog hon min ridväst och hjälm och gömde, hjälmen låste hon in i sitt skåp XD

Vi åkte hem vid 6.

Sen kollade jag på hockeyn, timrå vann med 2-1 (y)

Har gjort ett tal i matte.
Kanske ska skriva nått i svenskan, ligger bara liiiiite efter (y)
Men vi har haft hela en svenska lektion denna vecka och vi skulle bli klar med 3 saker på 40 min man ba.. ja lycka till.

Men nu ska jag plugga lite

Slänger in en bild på en handikappad kanin också (;

Hejdåå :D



Sötbäbis <3

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: