Ett par jeans rikare :D

Heeej :)

Idag va jag marianne och mamma på bista :D
Först på handelshuset, mamma skulle ha nån jacka. Där träffa man farmor och farfar :D
Åkte till plantagen.
Hittade ett doftljus som lukta pappa XD
Eller jag och marianne tycker de iaf x)
Vi åkte till birsta och där fick jag ett par jeans C:

Åkte till ica maxi. Där köpte jag bubbelgumm :D

Kollade på hockeyn.
Timrå vann med 1-3 (y)

Åt mat, gurka, tomat, vindruvor, saucream (stavning XD) chips, kyckling och hemma gjort baugett. Muummsigt XD

Gick till jenniefer. Va ute med bodil, (jenniefers hund ellie, som har 100000 st namn)
Jag fick ha lektion för jenniefer, jag kunde inte hoppa, för mina byxer va för tajta XD

Nu sitter jag har har tråkigt.

Blev inte till att kolla på film som jag skulle hem och kolla på. De sitter massa folk där inne och kollat på nått annat.

Nu ska jag fortsätta att ha tråkigt. Kanske sova? .. sova 20 i 10 på en lördag, inte normalt..

Hejdåå

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: