Inte se film och ligga i sängen XD

Heeej :)

Igår så kolla jag och rebbe på idol :D
Sen kolla vi på första perioden på hockeyn. Sen gick vi och la oss och kollade på luftslottet som sprängdes. Haha inte bra att kolla på film sent och ligga ner i en säng XD
Vi typ höll på att somna hela tiden x)
Men de känns typ som om jag sätt dendär filmen. Iaf början och slutet.. Juste, de gick ju på TV förut XD
Smarthuve jag är x)
Men filmen är ju 2 och en halv timme typ :P

Idag så fick vi pannkaka till frukost (y)
Fast klockan va typ 11 när vi gick upp satt de blev lunch :P

Halv 1 skjutsa vi hem rebbe.
Och sen åkte vi till stan.

Hade match :D
Först gjorde vi ett mål.
Sen gjorde de två mål
Sen när de va typ 2,5 min kvar gjorde vi ett mål.
De blev alltså 2-2 :D

Vi spelade asbra (y)

Hejdoo :)

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: