My har fått en ny bästis :)

Hejsan :)

På bioligin idag så skulle vi disikera maskar, vidrigt eller vad? XD
Jag börja leka med masken. Så de blev min bästis, johanna fick inte skära i den, haha jag tycker synd om den ju )):
Så den va levande när jag lämna tillbaka den :D

Svenskan. Jag fick gå och sätta mig i ett annat klassrum alldelles själv XD
Sven skulle hjälpa mig, alla andra va med mait i ett annat klassrum. Jag kände mig västa mobbad x)
Sen kom john. sen daniel och sen simon. Jag har jobbat med samma sak på  typ 4 lektioner + hemma men kommer inte på vad jag ska skriva. Denhär veckan skulle de vara klart ockå...
Får sitta och komma på nått nu i helgen.

Slutade 12 idag :D
Jag och rebbe gick till ica och köpte loka, och popcorn (y)
Köpte bubbelgumm och glass också :D

Kim ska hyra film åt mig och rebbe också :D
Luftslottet som sprängdes (y)

Men nu ska jag vara lite social med rebbe.

Hejdoo :)



Min bästis :)

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: