Toy story 3 3D :D

Heeeej ^^

Idag så åkte vi in till söråker. Jag kim och marianne hoppade av vid ica och gick upp till folkan. Mariannes lillsyrra som är 6 skulle vara med i lådbilsrallyt. Hon va så söt :D

Alex kom och pontus hittade oss också.
De stod och kollade med oss.

När vi skulle gå till linnea och äta mat så stanna vi på ica och kim och marianne köpte godis. Alex också. Haha han typ glömde bort att plocka mer godis för vi pratade XD
Sen kom han på i kassan att han inte plockat nå mycke XD

Gick ner till linnea. Vi gjorde typ inget. Va typ i köket och pratade.

Men sen bar de av till ica igen för nu hade jag pengar. Köpte chips och cola (y)
Kim och alex höll på hela tiden på vägen dit x)

När vi skulle tillbaka så stannade vi vid en lekpark där först jag och alex gungade på en sånhä bräda. Sedan kim och alex. Skrattade ganska mycke x)

Sen bar de ju av till utomhusbion. Toy story 3 :DD 3D till och med (y)

Den va faktiskt bra. Haha dedär filmerna är bäst :D

Vet ni en till sak :DD
Bolibompa marcus har sagt hej till mig kim och marianne :D
Han va där och sedan gick han förbi oss. Värsta coolt eller hur?
Eller inte va XD

Har också tänkt att jag ska börja skriva bara ett inlägg om dan typ. Orkar inte med flera korta tråkiga per dag. Helldre ett långt varje dag. Låter de som en bra ide.

Men då blir de till att renska massa också.

Hejdoo :)





Kim och alex tycker inte om USA:s kvallite. De gick runt och undrade varför burkarna blev mosade jätte konstigt när de ska bli tryckta rakt ner men de blev åt sidan och sånt x)
När de provade med en vanlig cola blev de precis som vanligt XD
( de på bilderna är vanlij )



Pelle i sin snygga mössa och 3D glasögon x)

Och mobil kameran är på topp (y)



Yeeeehoo :D

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: