Fittmobil

JA VAD ROLIGT!!! :D:D:D
Inte simkortet det är fel på utan mobilen. Askul!! Nu får jag använda min fina lilla blåa. Den funkar ju iaf.. Pappa ska ringa och fråga imorgon, och jag vet inte om jag ska ta med den till usa för att man kan spela på den eller om jag lämnar in den på lagning och tar med mig den blåa. Quadrapop finns ju..
.
På teorin idag så skulle vi ha massa lappar och sätta fast de på alla delar på hästen. Linnie som vi hade såg jätte fin ut (Y) Sedan kollade vi på hästarnas tecken och pratade lite om skelettet.
.
Nu ska jag väl gå och sörja eller nått, nä så farligt är det inte, men jag är ändå jävligt sur...

Kommentarer
{Elsasfoto}

Tävling på min blogg, klockan 18.00!!

Rolig och stort pris :)

Tid: 15:13:01
Datum: 2011-04-15
Hemsida: http://elsasfoto.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: