Grattis till mig ;)

Förlåt för att det inte har blivit så mycket bloggning idag men det har varit fullt upp :D

Vaknade ju och då fick jag alla presenter. Fick alla då för att vi inte skulle vara tillsammans hela familjen typ på hela dagen.
Gick på skolan till 12. Hade svenska prov och de gick väl ganska bra :)
Kom hem och då bar de av till gårdsbutiken med mamma farmor och linda :) Vi kollade på massa saker och sedan åt vi där. Det var en paj med lax på. Jag som hatar fisk tyckte ändå att de var ganska gott, men de blev lite mycket lax så åt inte all fisk :P

När vi åkte därifrån så gick vi in en snabbis hemma sedan åkte jag och farmor till ica för att hämta upp kim och rasmus. De var inte där och farmor hade glömt väskan hos oss så hon åkte hem till oss igen och jag stannade kvar utanför ica med alex och marica som var där x)
Fick också en krona från pant grej så jag köpte tuggummi.

Hos farmor och farfar så kollade vi på tv och inte så mycket annat, kollade när oliver och elias sprang runt i huset.
Klockan 9 åkte jag och pappa jättefort till henke för att se på sista minutrarna av modo matchen. Modo vann. Sedan hade jag marica och alex lite kul XD Haha alex låg ner på golvet och jag skulle lyfta upp han. Jag höll armarna under hans armar och drog, och han ba "mina armhålor!!" och då släppte jag han då han var ganska högt i luften så han ramlade ner med en duns, fan va vi skratta XD
Spelade också lite yatsy också x)

Har nyss kommit hem nu och är lite småbesviken på att de inte finns IR på min kamera så fjärrutlösaren jag fick till kameran funkar inte :(:( Men ja vi ska kanske köpa en radiostyrd för den funkar :D:D 

     
    
                                 

Fjärrutlösaren ska lämnas tillbaka och skorna byttes till en annan storlek men annars var allt bra :D
Fick också 200kr utav linda roger linus rasmus oscar oliver och elias och 46 dollar av farmor och farfar och de är 300kr :)
Tack tack :D:D

 


Kommentarer
Evelina Oskarsson

grattis =)



sv. tack, va kul =)

Tid: 08:41:41
Datum: 2011-04-09
Hemsida: http://evelinaoskarsson.blogg.se/
rebbe

vad är den där saken som ser ut som en sminväska?:P

näst sista bilden:)

var bara tvungen att veta det^^

Tid: 20:48:09
Datum: 2011-04-09
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: