Hej och hå ett och två

Rolig dag idag, på idrotten så skulle vi göra nått spring test, var inte så seriös på de, började hosta massa och då orkade jag inge mer x) Sedan skulle vi bugga. YEEEEEEEEEY! Hahahaha XD Jag var faktiskt as bra på de *host*
.
Sov typ genom resten av dagen, kul att vi kommer sluta halv 3 på onsdagar istället för 1 för vi har spanska skit, fuck..
.
Hade också två redovisningar idag, engelskan skulle vi göra en "teater". Gick jätte bra för oss tycker jag, sa bara lite fel :D
Hade också redovisning på svenskan, as bra att jag inte visste ett piss om allt eftersom jag har varit sjuk, men de var inte så svårt läsa tre rader bara om bröderna grimm ;)
.
Nu ska jag kanske ta och gå ut med teddy, ikväll kommer de masa folk hit för jag och samuel ska ha kalas här. Men kommer bli stressigt då jag måste åka ut och prova fotbolls overaller kl 6 och man ska komma hit efter 6 (y)
vad gör jag!?!?!? Kanske ut med
armarna lite till?
Rebbe tog nog kort förtidigt.. ;)
Fint
Men jag skrek faktiskt samtidigt :(

Kommentarer
rebbe

hahah. tycker om sista kortet på dig när du hoppar ja:D skulle vilja se en insomning på ditt ansikte där:P



sv; han är som din hund typ;) han lyssnar bara på dig:)

jag skulle vara med henne och då frågade hon om jag ville sova hos henne och så:)

Tid: 18:41:51
Datum: 2011-04-06
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/
Hulken

Vilka fina bilder du har tagit nu då!

Men nu orkar jag inte skriva mer idag!

Är så himla trött ska sova länge i morgon! :)

Tid: 21:42:48
Datum: 2011-04-06
Hemsida: http://vasternhastarridning.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: