Makaroni

Hehe har ett fint märke under ögat nu (Y) Micke skulle kasta en grej på daniel men den träffade mig i ögat istället.

På ridningen idag så blev de till att rida mikron. Precis när jag satt upp på den lilla hästen så ville såklart emma att jag skulle hålla i rick x) Då var det bara att sitta av igen XD
Han var jävligt pigg hela lektionen ut. Fattar inte varför jag hade spö..
Han är så grymt stora steg också så jag kommer i jätte obalans ibland, men man vänjer sig och blir bättre :)
De sista minutrarna hade jag inte spö och då gick han asfint så kanske ska skita i spö nästa gång om jag får han..





Fin hest :)


Kommentarer
Anonym

SV, vrf det då? :)

Tid: 09:21:26
Datum: 2011-04-09
Hemsida: http://rosaponnii.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: