Outlet

Igår var det bara mys vid poolen. Vollyboll och lite sånt.
Runt 6 åkte vi till en china buffe och åt. Mumsigt :D Drog iväg på best buy och kollade på kamera saker. Hittade lite objektiv och filter och väska och lite sånt. Inget blev ju köpt, inte direkt tänkt heller, måste kika på andra ställen först.
Efter de drog vi iväg på en outlet. Gick först på levis och jo såklart fasnns de ignenting i min storlek. De jag hittade i min storlek var skitfula...  Hittade ett par men de såg ut som långkarlsonger..

På eckö hittade jag massa tröjor. Köpte en tröja, ville ha typ 100 men va så jobbigt att prova för man fick bara vara en i pårovhytten och man var tvungen att säga till vad man hade hela tiden..

På charlotte russ hittade jag shorts men orkade inte köpa de. Köpte en bh istället.

Idag ska vi på sea world :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hejdå :)

Kommentarer
rebbe

klart vi ska!! och den här gången ska vi ha med fika;) närå men vi ska ut och fota jätte mycket när du kommer hem:D

Tid: 22:12:40
Datum: 2011-04-28
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/
johanna

fan att du inte köpte dom dära byxorna:D:DDDDDDDDDDDD

Tid: 11:31:15
Datum: 2011-04-29

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: