Ramla av i lera [X]

Askul på ridningen idag :D Vi var tre stycken och vi spelade fotboll alltså på hästen :D
Vi hade glampi (jag) sudri (frida) hetja (moa). Glampi var ganska rädd för bollen så de gick inte så bra, sedan bytte vi hästar så jag fick hetja. Hon var ganska seg men hon var inte alls rädd för bollen. När vi kom mot leran så snubblade hon till och gick ner på knä så jag flög typ över hennes huvud, hahah vi höll på att skratta ihjäl oss XD
Viktoria fick hämta en borste så hon kunde borsta av mig, blev bara lite lerig x) På slutet hade jag sudri, han var både pigg och sprang på bollen som en tok :D Han var as kul att rida :)
Roligaste lektionen på längre troja nog :D
.
Imorgon ska jag också rida, ska ta igen eftersom jag missar tre gånger när vi åker :)
Gamla bilder på glampi och sudri. Hetja har jag dock inte någon bild på
Fint :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: