Söndag morgon

Igår var jag ute med teddy. Fotade lite men har inte orkat lagt in bilderna på datorn än så ja..
Under dagen så städades det hela huset. Så nu är de rent, nu kan ni komma hit igen!
.
På kvällen runt 8 så ville mamma ha godis så jag och pappa fick åka och köpa de. Kollade på smartare än en femteklassare. Klockan 9 kollade vi på nån x-man film eller vad det var, den var bra. Efter den så kollade vi på merley och jag. Den var också bra.
.
Nu har jag nyss vaknat och idag är det träning också. Får se om jag går på den om jag inte hostar och håller på..
Fin bild. Tagit kort på ett kort därav kvallitén. Men visst var jag fin? x)
Hahah min älsklingshäst, den hade jag i många år. RIP <3

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: