Duktig häst dålig ryttare

Igår red jag exxet. Det var nog en evighet sen jag red han och då hoppade vi och då brukar vi ju inte ha värsta dressyrpasset innan. Fick typ nästan aldrig han i riktig fin form, var bara några steg då och då. Men själva lektionen var bra, maria är så bra! Hon pratar typ hela tiden och säger hur man ska göra för att det ska bli bättre osv..


Kom hem runt kvart i 10 hehe. Red ju till 9 ungefär och sedan skulle vi ju sadla av och sedan ge dom hö och lite sånt.





Lite fina oredigerade bilder som jag tog när jag var och fotade jenniefer och julia i början av sommaren :)

Kommentarer
nita

Har dom kvar han?! Jag red ju där för typ hundra år sedan känns det som. o: Hahah!

Känns som att dom byter ut en del hästar hela tiden men vissa blir kvar i flera år. o:

Tid: 18:22:01
Datum: 2011-08-30
Hemsida: http://timetostop.blogg.se/
Anonym

Du är inte dålig ge dig nu :O

Tid: 18:59:20
Datum: 2011-08-30
jenniefer

jaa jag vill de nu ;O :D

Tid: 22:12:40
Datum: 2011-08-30

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: