Idag började ridningen för min del :)

Cyklade till stallet idag men julia och emma. När vi kom dit så skulle jag ha rick. Emma skulle ha mikron och hon ville inte ha han och då sa jag att jag kunde ta gregory så emma fick rick och de gick anneli med på (y)

 

Stod och borstade i typ 40 min. Gregory är så mysig när han inte ska bitas och hålla på vilket han typ bara gör när man har vänt han mot gången.

 

Vi skrittade i skogen först nästan halva lektionen, sedan red vi på banan fritt. Gregory var jätte superfin, men han var inte på humör för att springa haha. Hade inge spö heller.. Aja på spåret i galopp så kunde han ju rejsa men såfort vi gjorde en volt eller nått så stanna han. Stackarn borde ha brytit revbenen som jag sparkade :(

 

Efter så kom pappa för han skulle hämta västen och hjälmen, men han hade med cykelgrejen till bilen så jag kunde åka hem för styret satt typ knappt fast. Jädra cykel!

 

Grymt tråkiga och dassiga bilder, men de är tagna med mobilen. ZTE suger ju på alla sätt och vis typ...

När vi kom hem så bytte vi sadel på pappas fina cykel så nu ska jag ha den istället. Den funkar ju iaf ;) Grön och fin :D


Kommentarer
linda

visst lägger till dig nu :D

Tid: 21:31:36
Datum: 2011-08-18
Hemsida: http://lamc.blogg.se/
Felicia :)

DAGENS BLOGG HOS MIG! :)

Tid: 22:07:44
Datum: 2011-08-18
Hemsida: http://feliciahaldens.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: