Detta har jag gjort idag

Tjohejsanhoppsanhejhåhalloj!

Skolan idag var faktiskt ganska skön ;) Alla var på spökbollsturnering och våran HK var inställd och det fick vi såklart reda på när vi var på skolan så började 5 över halv 10.. Så då kollade vi på spökboll.

Hade bild, målade gubben. Hade lunch. Hade spanska och vi var bara tre stycken (jag, Jenniefer och Rebbe) vi hade redovisning och det var ganska underbart när vi bara var tre ;) Fick A på den redovisningen också vilket jag inte kan förstå då jag sög...

Resten av spanskan så berättade våran lärare massa historier om hennes liv och massa...

På svenskan pratade vi lite och jobbade lite också.

Nu till det roliga, på SO:n så lyssnade vi på julmusik och då började det snöa :D Ganska grym känsla ändå ;)

Okej nu fick ni reda på hela min dag, superskoj för er...

När jag kom hem så gick jag ut med Teddy i mörkret.

Har suttit och pluggat Biologi nu. Superkul att ha prov imorgon och vi har haft FEM lektioner. Vi borde inte ha prov igentligen. Har kollat igenom frågorna och jag kan 22 stycken av 41 så det är ganska bra ändå tycker jag. Detta kommer bli det sämsta biologiprovet jag gjort. I 7:an hade jag nästan MVG i det.



Skrev lite för mycket nu, jag vet så ni fick en gammal bild på det också ;)

Kommentarer
Fotograf Linda Enarsson

Svar: Tackar tackar, riktigt nöjd med sakerna (;



Förra året tror jag att de blev 2 avsnitt på julkalendern som jag kollade, väldigt dåligt gjort av mig. Men i år ska jag försöka att kolla lite mera, så har sett ett avsnitt iaf :) haha. Hade det oxå som tradition i flera år men det avtog när jag blev äldre :P

Tid: 17:44:06
Datum: 2011-12-05
Hemsida: http://splach.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: