Julklapparna









Fick ju också det jag visade imorse. Curly sue singeln signerad och takida live DVDn. Öppnade lite julklappar med Kim och Marianne direkt efter lunch (de skulle vara hos Marianne på kvällen) och då fick jag presentkortet på bio av Kim och parfymen, duschkrämen och hudlotionen av mamma och pappa. Resten av sakerna är också av mamma och pappa.

Imorgon ska vi till mormor och morfar igen och då är hela släkten (på mammas sida) där och då ska jag öppna julklappen av mormor och morfar och på annandagen ska farmor och farfar komma hit så då får jag kanske någon julklapp av dom :)

Får inte glömma heller att jag fick 100kr från min gammelfarmor också. Hon skickade så fick det i torsdags tror jag att det var. Hon är världens snällaste! Ska åka till henne i janurari någon gång för hon fyller 90år då :)

Kommentarer
nita

Men vi syns idag då! :D Kommer bli trångt hos farmor, haha.

Tid: 12:01:51
Datum: 2011-12-25
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: