Storm natt!

Somnade runt 1 igår, vaknade halv 4 för det blåste så jävligt. Hörde att både mamma, marianne och kim var vaken. Gick upp och undrade varför alla var vaken för, det var såklart för att det blåste så jävligt. Mitt rum ligger lite i lä. Utanför Kims rum är det en pressening som blåser up och skjuter mot fönstret och det är som om det var stenar som flyger mot fönstret så jag hade lite tur ändå..

Jag gick och la mig igen och sedan hör jag mamma tänder ljus i köket och hon, Marianne och Kim pratar så jag går dit då sitter de vid köksbordet. Vi satt och pratade lite sedan kvart över 4 gick vi och la oss igen. Jag somnade runt kvart i 5 tror jag och då hade stormen lugnat sig lite.

Stackars Teddy säger jag bara, tur att hon stod på altanen annars hade nog buren blåst omkull.


Såhär ser denna träsak ut. Lite tippad kanske?


Inge snö är det kvar heller :(
Ni ser det som är inringat? Jag ska gå och leta alla sånna delar, ni ser dom på bilden över också. Det är där Teddy brukar vara på sommaren, men nu är allt bara småbitar, hoppas jag hittar alla.. Det är liksom två burar jag haft där, en jättestor och en liten.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: