Teddy och städning här då

Hej!

Idag så har jag varit ute med Teddy i ca 1 timme. När hon satt still så hade hon alltid den tassen hon gjort illa i luften, men hon hoppade normalt. Blev såklart jätteorolig, men hon verkade pigg och så annars.

Fotade en massa också och jag tror nog att jag fick någon bra bild!

Har städat rummet och möblerat om också. Eller jag började sedan duschade jag och när jag kom tillbaka hade mamma och pappa fixat nästan allt så det är bara lite småsaker kvar, men det får bli morgondagens bekymmer ;)

Nu ska jag snart åka till farmor och farfar och äta.

Orkar inte skriva nå mer då jag inte har någon stol här vid datorn så jag står.. SMSa gärna en massa NU! :D

Kommentarer
rebbe

sv; asså den är ju bra om ma inte tänker på att det är justin bieber;) men jagkan den typ tan till för Emilia har kollat på den hundra gånger och det händer inte så mycket i den...

Tid: 16:04:20
Datum: 2011-12-10
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: