Barbacka

Förlåt för att jag inte har bloggat. Men det är för att vi ska lämna in ett so arbete idag, och jag har legat efter jätte mycket.

Igår på ridningen så hade jag KB. Vi red barbacka och det gick faktisk ganska bra. Han var väldigt pigg, och ville dra iväg i tölten hela tiden, men tillslut fick jag honom faktiskt väldigt fin. När vi skulle trava gick det lite mindre bra. Men jag kan inte bara skylla på han, var mitt fel också, eftersom jag höll på att glida av i hörnen så då fick jag lyta mig innåt och då fatta han galopp istället..

 
Haha vackra mobilbilder innan ridningen :P

Har gått hem nu för att vi har hål i nästan tre timmar. Ska gå tillbaka till skolan om en timme ungefär (y) Har ätit och nu ska jag skriva rent so:n så att jag hinner bli klar på lektionen.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: