Kan det inte bli varmt igen?

Roligt att det ska vara svinkallt hela tiden >.>
.
På gympan hämtade man skridskor och knöt på sig de och allt, men laggaberg hade hyrt HELA eon och ni tror våran lärare hade kollat de??? NEJ. Då fick vi gå tillbaka och spela pingis. Roligt.
.
När jag kom hem gick jag ut med teddy en stund. Var inte det finaste vädret satt..
Blev hämtad runt 5 av farfar. Vi åkte hem till de och åt mat. Kollade på riibys hemsida och såklart var ridningen inställd. KUL :(
Farfar skjutsade hem mig nyss och jag måste gå och duscha, men först måste jag ändå forstätta se på halv åtta hos mig. Gay vecka xD
.
Hejsvejs
Världensfinaste<3

Kommentarer
josephine - Tävla om länkning på bloggen!

Guud va söt häst! :)

Tid: 10:46:07
Datum: 2011-02-15
Hemsida: http://josephinetjernlund.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: