Jag är snart där.. om ett tag

Vi var typ 5 st idag på skolan (y) På engelskan kollade vi på youtube på massa konstiga klipp. Family guy och sånt x)
.
Har suttit och räknat hur mycket kameran kommer kosta med försäkring och sånt. Den kommer kosta 5689.- med försäkring. Jag har 4540.- Mamma vägrar låna mig pengar också. Då säger jag att hon inte kommer få låna mina bilder så hon kan göra tavlor i hallen. Då får hon köpa egna eller ta egna. Kommer ta runt 4 månader för mig att få ihop 1149.- som saknas. Inte bra då vi åker om 3. Nä jag ska förhandla. Tycker att mamma och pappa kan betala försäkringen.
.
Ikväll ska jag nog ut med Teddy eller nu kanske. Jag vet inte.
kolla vilka sötnosar jag hittade då :'D

Kommentarer
Evelina

Sv. jo men precis!

jag brukar ha det som en styrhjälp om jag rider löst bara =)

Tid: 16:42:17
Datum: 2011-01-18
Hemsida: http://evelinaoskarsson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: