Galen kväll med chejorna

Hejsan!

 

Har nyss kommit hem från jenniefer, eller för en stund sen. Åkte till henne runt 8, sedan kom julia och då försökte vi få rebbe hit, men jenniefer sa att vi skulle "leka" bollen i burken och då ville inte hon komma ;) Vi gjorde det ett tag, man blev jätte lökig för de va varmt..

 

Sedan drog vi till sibylla och köpte mjukglass. Jenniefer tyckde dom va jätte snåla för man fick inge sås i botten och jätte lite glass. Satt kvar på sibby ett tag sedan cyklade vi vidare mot älven. Hittade på lite bus där, eller nej de gjorde vi inte igentligen. (jag vet att de stavas egentligen men jag tycker igentligen är bäst) Vi kom fram till att om de är bra väder imorgonkväll ska vi till älven och ta med fika och fota.

 

Sedan cyklade vi och då var det några "människor" som gick mot oss på vägen ganska långt borta och då ville inte jenniefer stanna så hon stack, och när dom hade gått förbi var jenniefer borta. Vi cyklade mot hennes hus och då var hon hemma och hade matat en igelkott haha :D Jag och julia hade lite småpanik XD

 

Sen var vi inne och kikade lite på bloggar och sånt. Åkte hem klockan 11. Eller cyklade ;)

 

Imorgon blire bada med dom två sakerna på åstön ;)

Hoppas på lite bilder då också, har ju inget nytt att visa, fotade teddy för nån dag sen men dom bilderna blev värdelösa..


Kommentarer
Fotograf Linda Enarsson

Svar: Men nu har jag nog inte så många mer tips om hästar (; Men lite andra har jag allt, så ska försöka genomför dom istället :)

Tid: 23:32:11
Datum: 2011-07-28
Hemsida: http://splach.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: