Tvirvla = Racer häst :D

Hejsan!

 

Jag gick ner till Tvirvla klockan 9 och då hade kerstin redan gjort iordning henne så det var bara att hoppa upp ;) När jag var påväg tillbaka så körde sofia förbi mig. Stod och väntade på att hon gjort iordning flora sedan red vi iväg. Tvirvla var det då mycket krut i. Grymt snabb häst haha :D

 

Vi tog svängen som vi gjorde första gången. Runt abbartjärn. När vi kom ut på "stora" vägen så hade vi lite rejs. Jävlar vad hon galopperade/passade! Men hon tyckte det var väldigt jobbigt! Hon var så söt :D

 

Hon andades jätte mycket när jag sadlade av henne :)

 

Tog inga kort på henne men hon är en islänning, brun med svart man. Fin liten sak :D


Kommentarer
Nicholai von Benzon Hollesen

Tack för din kommentar och de fina orden!

Tusen tack för att du läser min blogg!

Kram Nicke!:)

Tid: 23:51:50
Datum: 2011-07-11
Hemsida: http://nicholaihollesen.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: