Ett tips Sola inte med shorts ;)

Känner mig väldigt duktig! Har solat ganska mycket. (Tjejen som verkligen gillar att sola... not) Solade ju igår på stranden, solade lite när jag kom hem, och hela dagen igår gick jag i bikiniöverdelen och shorts. Idag har jag solat lite grann. 1 timme kanske. Har också gått i bikini överdel och shorts hela dagen.

Såhär ser jag ut just nu! Bra jobbat säger jag bara, eftersom det bara är ifrån idag och igår. Märkerna från den andra bikinin håller på att försvinna också som jag hade på mig de sista dagarna i florida.

 

Kollade också på benen. Haha, man ser att jag är lite vitare där jag haft shortsen. Men det är inte speciellt synligt. Jag har en tendens att bara bli brun på överkroppen. Alltså då bara på armarna och på bröstet, men inte magen och benen. Haha fint va :) Men nu ska jag gå i bikini de dagarna det är soligt för då kan man ju få bli lite brunare iaf så man slipper ligga ner och dö i solen....


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: