Kväll och en papegoja på TV:n

Har pluggat lite matte nu, gjorde några tal, man massa saker fattar jag inget av så det måste matty hjälpa mig med när han nu kommer till skolan. Ska ta och stänga av datorn nu, och klockan är bara lite efter 8. Jag ska ta och kika lite på TV:n sedan blir det till att plugga lite kemi, kanske göra nått mer mattetal, och sedan läsa lite. Tidig kväll kanske? Kommer säkert sluta med att jag läser i flera timmar (y) 

Juste hittade en mapp på datorn med massa och då menar jag massa bilder på Teddy. De togs i söndags och jag hade helt glömt bort dom, jätte söta bilder på niniken :') Men jag tog liksom flera bilder och de skiljer typ någon milimeter på varje bild, så de är drygt att kolla igenom dom, vet inte heller vilka jag vill ha kvar eller ta bort. Lägger väl upp bilderna här när jag har lust.

Hejdåå och godnatt


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: