Något i den stilen ja

SOn idag sög. Vi skulle vara i grupper och prata om någon konstig sak som jag inte vet vad det hette x) Vi skulle läsa en grej och på den var det något problem sedan skulle vi skriva hur man kunde "lösa" problemet. Jag var med johanna, simon och lukas. Haha gick jätte bra för oss, skrev ca 1,5 rad :)
Juste, vi hade ju SO prov i måndags, gick skitbra för mig 10/32. HAHAHAH XD. Det var två som fick över 15 och de var rebbe på 17 och albin på 18, men albin räknas inte för han fick sitta med massa papper för han har inte varit på skolan på ett tag. Haha duktig våran klass är XD
.
Gick hem med emma idag, vi tog en omväg. När jag kom hem gick jag ut med teddy, tråkigt var det, finns inget att göra ute nu, bara massa snö man sjunker igenom, aja det är bra för då är snart snön borta! Hon hoppade ett hinder en gång, sedan satt hon bara och latade sig, vi tog ett varv runt huset för jag skulle hämta mobilen så man kan se hur mycket klockan är, och sedan satt jag och spelade och ville att teddy skulle komma till mig, gick inte så bra, när hon lessnade hoppade hon bara iväg, vilket resulterade med en arg my. Eller arg och arg.. jag blev inte så glad direkt, men vad ska jag kräva av en kanin som är 6 år och som hållt på såhär i hela sitt liv?
.
Hejdå ^^
Liten vattenpöl va? När jag gick hem på lunchen kunde man gå där, och när vi gick hem så var det en stor vattenpöl där. Haha tinar lite bara (y)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: