Så bra man får vara

Jag älskar när våra spanska lektioner är inställda. Hela dagen blir perfekt då, spelar ingen roll vad som hänt innan, den blir bara bäst! Hehe :D

På skolan hade vi kemi första timmen, kul att jag inte fattar nått och säger de till läraren, och vad göra han då? Jo du förstår visst, och sedan tar han skitlätta frågor, och vissa gissar jag på och de blir rätt, då säger han att jag visst kan, ja men resten då!?
Fysiken var iaf rolig, vi skulle ha händer i vatten och känna temperaturer och massa.
På engelskan hade vi läxförhör, haha duktig tjej 19,5/20 XD Men på byrå så visste jag att det var "chest ..... drawers". Men glömde bort "of" i mitten så jag skrev "with" fast jag visste att de var fel x)

Nu ska jag nog gå ut en sväng till teddy, och sedan blir det birsta (y) Kika på bikinisar och linne.

Det skulle inte sitta helt fel nu!! 30 dagar, orkar jag äns vänta! <3


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: