Sluta tidigt me like <3

Men tjena!
Idag slutade vi tidigt vilket jag gillar. Hade kemi första lektionen. Då hade vi genomgång vad som vi skulle kunna till provet. Andra lektionen hade vi bild. Gick väl bra. Tredje och sista lektionen hade vi fysikprov vilket gick ganska snabbt så jag slutade 10 över 10. Toppen! När jag gick hem så kastade erik en snöboll i huvudet på mig och då stannade jag och skulle borsta bort snön. Då hörde erik och simon en duns och då kollade de bak då låg jag på backen. Hahaha, duktig tjej XD Ovanligt att jag ramlar. Men jag stod ju still XD
.
Ska ut med lilla kaniniken snart. Men det ska bli lite finare väder. Vet inte om jag tar med kameran ut eller nått. Vi får se.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: