Stress, ridning och hockey

Förlåt för dålig bloggning idag. Men jag har haft fullt upp.

När jag kom hem från skolan hade jag ca 20 min på mig att äta nått och byta om. Pratade massa med mamma också.
På stallet gick det skit. Hade gregory. Han var då inte fin.. Roligt att man har efterblivna jävlar i gruppen också som knappt kan gallopperna. Roligt. Nä lektionen skiter vi i nu.

Kom hem vid 6 och då duschade jag i nya duschen! Inte speciellt vackert där ännu. En dusch toa och handfat, dock går inte handfatet att använda. Hehe...
Efter jag duschat åt jag ljummen soppa samtidigt som jag höll på att kleta runt med smörja överallt (Y)
Drog till henke, anna-carin och daniel och lockade på hockey. Roligt att timrå sög. De kommer säket hamna nere i allsvenskan. Skulle inte förvåna mig.

Nu sitter jag här och kom nyss på att vi har fysikprov imorgon. Kanske ska läsa lite grann, fast jag kan typ allt redan 8)

Bara föratt så kan vi lägga ut en bild på kaniniken som har haft en väldigt tråkig dag


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: