Glad tjej!

ÅH VAD GLAD JAG ÄR NU. JAG HAR SYSLÖJD PÅ HÄLSOKULTUREN, SYSLÖJD... SYSLÖJD.... SYSLÖJD!!!!!!!! Jag hatar syslöjd och kommer inte palla med syslöjd, 7 extra lektioner, har fan helldre tennis. Jag kommer avlida. Tänker inte ha syslöjd när jag kommer hem iaf.. Så rebbe, ni kan ju säga att alla ska byta.

Men nu ska vi inte tänka på skolan utan de får bli om en vecka.

Idag har vi vare och handlat på wallmart. Sedan åkte vi till de andra i andra huset och fikade och badade. Sista badet för mig här.. sorligt :(

Dennis och samuel har åkt själv till nån pizzeria och ätit för vi var inte hungrig. Vi ska åka när de kommer tillbaka. Efter maten ska jag ut och fota natur bilder, marianne följer med kanske om jag har tur. Roligt att gå själv vid storvägen annars :P Då får mamma följa med om marianne inte ska med.

Fotade lite mer undervattens bilder idag också. Ett plus på de ;)

Sista kvällen här, sista natten här... fuck.. kommer nog aldrig komma tillbaka till dessa underbara hus. Fuckfuck och åter fuck..

Imorgon åker vi tidigt till new york. Ska upp 5 imorgon så då blir det nog ingen bloggning. Kanske på datorn som hör till huset utan åäö. Kanske blir lite bilder ikväll på naturen, beroende på om jag får ha datorn.

I New York blir det kanske inte så mycket bloggning, vi kommer nog vara ute hela dagarna/dagen bara sova på hotellet. Åker hem på torsdag kväll, 9 timmars flyg, sedan tåg sedan byta tåg sedan buss, sedan bil. Åh vilken rolig hemresa..

Blev mycket text dehär :P

Hejdå :D



Snart kommer jag hem pluttis :D Då ska vi ut och mysa och fota. Usch vad jag saknar dig <3

Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

:D härligt!

Tid: 00:53:30
Datum: 2011-05-03
Hemsida: http://feliciaaulen.blogg.se/
Rebecca

jobbigt läge

Tid: 00:54:56
Datum: 2011-05-03
Hemsida: http://rebeckhaam.blogg.se/
rebbe

tare lungt!!! jag och johanna hade läst fel så vi har träslöjd;) jag var inte där idag för ville inte vara där själv... men jag tycker du kan ta och komma hem nu för det börjar blir lite tråkigt nu utan dig:( typ på alla lektioner då jag blir själv typ..



sv; ja jag vet, jag ska fixa en ny men jag vet inte hur man gör''/ du måste hjälpa mig om jag inte får tilll det...

Tid: 13:48:53
Datum: 2011-05-03
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: