Ingen ridning idag :(

Igår så fotade jag teddy med den kompakta kameran. Fick ganska bra bilder med den faktiskt ;) Inte lika bra närbilder på blommor dock, men ändå, den är ju vattentät också (:

.

Blev ingen ridning idag, nästa vecka blir de istället. Så idag nu ska jag ut med teddy troja, vill fota med henne nere vid vattnet, men hon kommer bli jätte stressad säkert och då blir de inga fina bilder. Ska ut och fota ändå på någonting :P

.

Eftersom det inte blev nån ridning idag så kan jag skriva vad jag skulle göra om jag hamnade på en öde ö x) Haha grymt eller inte XD Ska också städa rummet, kläder över hela golvet som vanligt :D

.

Hejdåå


Kommentarer
Photosbydavid - En fotoblogg

re: jag hade 2011 ver. men det sög så jag raderade det , sen har jag inte laddat ner det gamla så har ej msn nu tyvärr :/ men kanske facebook? om du har?

Tid: 16:13:15
Datum: 2011-05-30
Hemsida: http://photosbydavid.blogg.se/
Photosbydavid - En fotoblogg

japp :)

Tid: 17:01:09
Datum: 2011-05-30
Hemsida: http://photosbydavid.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: