Lördag, en vecka hemma

Tjena!
.
Idag har det hänt massa saker. Vi åkte till farmor och farfar runt 2 eller 1 kanske de va. Vi kollade på massa bilder ifrån usa, fikade och pratade. Åkte hem runt 5, eller åkte till ica rättare sagt. Gick bra där inne, mamma och pappa hade verkligen full koll XD Kändes bra att komma hem med bara 3 kassar, om det hade varit wallmart hade det varit 40 kassar XD kvallitén var något bättre också ;)
.
När vi kom hem gick jag ut med teddy. Fotade henne massa och det var så fint med vattendropparna på allt, men fick inte någon bra bild på de tycker jag :(
Städade också hela hennes bur (Y)
.
Har börjat på en design nu också, tycker jag har kommit långt med att valt bakgrund, eller tror jag har valt, måste kika lite till. Har också valt nästan alla bilder, då ska man bara komma på en idé XD
Smakprov fån idag (:
(blir ändå snygga bilder även fast de är molnigt! jämna färger i bilderna)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: