Teddy är världens duktigaste :') <3

Hejsan!
.
På skolan idag hade vi brännboll i ncc. Haha friskt eller? XD
Gjorde också klart teddys täcke på slöjden.
Spanskan är väl inget att prata om. Sluta med att hela klassen gick ut därifrån för ingen ville fortsätta (Y)
.
Nu har jag varit ute med teddy och fotat. Hon hoppade och hon var så duktig :') Jag kunde tillochmed stå framför hindret och ta kort när hon hoppade jätte högt! Hon har blivit så duktig :D
Fotade också massa massa blommor! Blev några snygga bilder faktiskt
.
Smakprov
Täcket blev hon fin i. Hello kitty fleece. Haha men det blev lagomt. Vill inte ha det nå större heller för då kan de bli lite stort ibland om hon "trycker ihop sig"
Och de är ju bara till för att täcka ryggen om de regnar, inte direkt för att hon fryser XD
Hoppa hoppa hoppa :') <3
Sånnahär fina blommor kommer hamna mycket på bild nu!
Likadana, fast rosa och bara knoppar
Maskrosor!
.
Nej nu kommer farmor och farfar. Måste hämta ridkläderna. Ska redigera bilder när jag kommer hem eller när jag har tid, då kommer de upp här

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: